Wikia

De Factie Isengard is bij Battle for Middle-Earth en Battle for Middle-Earth II de groep waar je speelt met de krachten van Isengard.

Eenheden Edit

  • Bouwer- Eenvoudige dienaar die gebouwen kan bouwen voor Isengard.
  • Uruk-Hai- Verschikkelijke strijder van Saruman die die vele gevreest worden.
  • Uruk-Speervechters- Met hun lange speer kunnen ze met gemak cavalerie neerhalen.
  • Uruk-Kruisboogschutter- Ze kunnen ijzeren pijlen afschieten van verre afstand.
  • Uruk-Bruut- Een machtige strijder die ook mijnen kan aansteken.
  • Wildemannen van Donkerland- Corrupte strijders van Saruman die Rohan helpen te vernietigen.
  • Warg-ruiters- Deze ruiters rijden met hun Wargs iedereen om ver.
  • Stormram- bemant met een groep Uruk-Hai vernietigen ze poortenen muren.
  • Explosieve Mijn- Een Uruk-Bruut kan met een mijn een krachtige explosie maken.
  • Ballista- Een Ballista vuurt grote pijlen af op vijandige soldaten en is vooral effectief op gebouwen.

Gebouwen Edit

  • Smeltoven- Het maakt grondstoffen voor de krachten van Isengard.
  • Houtzagerij- De bomen in de buurt worden omgehakt en worden gebruikt als grondstof.
  • Uruk-Kuil- Hier worden de Uruks gemaakt
  • Warg-Kuil- Hier worden de Wargruiters gemaakt.
  • Belegeringwerk- Deze fabriek maken Stormrammen, Mijnen en Ballista's.
  • Uitkijktoren- Een Uitkijktoren vuurt pijlen op alle vijanden af.
  • Wargwachter- Een verdedigende Warg die vijanden verslind.
  • Wapenkamer- Hier kunnen Upgrades gemaakt worden.
  • Fort- Het middelpuntvan de basis. In het fort kunnen helden en bouwers worden gemaakt.

Helden Edit

  • Saruman- Saruman is een machtige Tovenaar die met bliksem en vuurballen hele bataljons terugdringen. Hij staat aan het hoofd van de krachten van Isengard.
  • Lurtz- De kapitein van Uruk-Hai kan vechten met Pijl en boog maar ook te zwaard.
  • Sharku- Deze elite Warg-ruiter heeft zijn rijdier goed getraint en kan veel verwoesten.
  • Grima Wormtong- De spion van Saruman kan vijanden vanuit de rug veel schade aanbrengen.

Around Wikia's network

Random Wiki